Informácie o výrobku
O Návrat Vrátenie Peňazí:
1. Ak Sú Tovary Vrátené Alebo Vymeniť bez Problémy s Kvalitou (Kupujúci Objednal Zle Model/Farba/Štýl), Návrat Nákladnej prepravy hradí Kupujúci, a Tovar Bude Zaslaný Späť Podľa Pôvodného Obalu, aby sa Zabezpečilo, Že Tovar a Obal Je Neporušený, v Druhom Predaj nebudú Dotknuté, a Bude Produkt Vrátený.potom, čo Spoločnosť Znaky na To a Potvrdí To Správne, Spoločnosť Sa Dodať Tovar Podľa Kupujúceho Nového Dopytu (expedičný Poplatok Musí Byť uhradený Kupujúcim).
2. Ak Kvality Problém Je Vrátený Alebo Vymieňať, Kupujúci By mali Poskytovať Príslušné Obrázok Dôkaz a Obráťte sa na Zákaznícky Servis, aby To zvládli.Vrátenie a Vrátiť Nákladnej pre Problémy s Kvalitou znáša Predávajúci.
3. V prípade, ak Predávajúci Zašle Nesprávne Model/Farba/Štýl a Potreby na Vrátenie Tovaru, Vráti Prepravné Poplatky hradí Predávajúci.
4. Spoločnosť Odmietnuť Prijať Zásielku na dobierku!Kupujúci Môže Nájsť Riadnym Express (YTO, STO, ZTO, Yunda), Kupujúci Prvý Uhradí Návrat Nákladné, Návrat Problémy s Kvalitou, po Prijatí Sklade, Informujte Zákaznícky Servis a Zaregistrujte sa a Vrátiť Nákladnej dopravy.
5. Keď sa spýtate Kupujúci Požiadať o Priznanie Náhrady, Požiadať o Vrátenie Sumy za Non-Problémy s Kvalitou a Odstrániť Nákladnej Sami.